Wizyty

niedziela, 22 kwietnia 2012

Wczoraj byliśmy na "Krzemieniu" i się zmartwiłam, bo z ponad setki brzóz posadzonych jesienią przyjęło się i puściło liście ...8 sztuk słownie osiem :( nie mam pojęcia dlaczego. A tyle pracy w to włożyłam. To zniechęca ...  Teraz w kwietniu kupiłam 50 sztuk brzozy z allegro i posadziłam w innym miejscu wokół rozsączników od szamba i samego szamba. Zobaczymy jak tym pójdzie. W miejsce tych martwych drzewek z jesieni będę sukcesywnie dosadzała nowe drzewka. Była piękna słoneczna pogoda. Ptaki śpiewały, prawie na wyciągnięcie ręki, tak  że hej :) :) tylko te jesienne drzewka mnie smuciły :( widać nie mam ręki ...

1 komentarz:

  1. Oj, to faktycznie duża strata! Też nie mam pojęcia dlaczego, słabo znam sie na ogrodnictwie, zapytaj może okolicznych ludzi, może ziemia nie taka?
    Pewnie teraz pójdzie lepiej, badż dobrej myśli i poproś drzewka, aby pięknie rosły.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń