Wizyty

niedziela, 18 marca 2012

System instalacji kanalizacyjnej prawie zmontowany. Zostały jeszcze do wbudowania rozsączniki. Przy okazji wkopywania pojemnika szamba koparka splantowała ładnie wcześniejszy nierówny teren.  Mój mąż bardzo się napracował minionej soboty i dzisiejszej niedzieli. Dzisiaj także pojechał na "Krzemień". Tak-w niedziele się powinno odpoczywać wiem, ale rozpoczętą wczoraj prace mąż chciał zakończyć jak najszybciej. Posadziłam wczoraj dwa wiązy chińskie, zobaczymy czy dadzą radę w naszym klimacie. W kolejce do posadzenia  czekają platan, ambrowiec i tulipanowiec :)
 Pan KOT na zdjęciach  to mój domowy ulubieniec :)


leszczyna rośnie na działce sąsiada, ale bardzo mi się podoba dlatego ją uwieczniłam. Jest prześliczna z tymi wiszącymi niby koralikami.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz